Så er de sidste brikker ved at falde på plads med hensyn til svømning, Covid-19, samt ny svømmetræner Per Kristensen.

Covid-19: Grundet øget rengøring har svømmehallen været nødsaget til at fjerne træningen om mandagen, til gengæld kan vi købe billige indgangsbilletter til svømmehallen incl. træninglokalerne inden for åbningstid. De kan nu købes via Klubmodul app Shop og fanen Klub fordele på internettet. Yderligere informationer kan ses samme sted.

Svømmehallen opfordre til ikke at samlet i klumper i omklædning m.m. For at efterkomme dette har vi aftalt med dykkerklubben, at vi klæder om ind og til venstre for indgangen.

Samtidigt har livredderne behov for en kontaktperson ved alle træninger. Bestyrelsen vil varetage denne rolle, men i tilfælde af ingen derfra er tilstede, må én tråde til og melde sig som kontaktperson ved livredderne, den pågældende aften.

Som et nyt tilbud har Per Kristensen, kendt for sin Open Water tur fra Skagen til Norge, meldt sig som træner i klubben. Han vil fokuser på klubbens nybegynder- og mellemniveau. Træningen vil være i ulige uger om torsdagen i Frederikshavn. Det er derfor meget vigtigt med tilmeldingen hertil, så Per ved hvormange der kommer. Der bliver oprettet særsklit events til disse træninger.

Der kigges på om nogle af træninger skal foretages i Sæby.