Betingelser

Forretningsbetingelser for Vendsyssel Triatlons website:

Generelle oplysninger om klubben:
Klubbens juridiske navn: VENDSYSSEL TRIATLON
Selskabsform: Forening
CVR-nummer: 38582984
Adresse:
VENDSYSSEL TRIATLON
c/o Michael Thorning Flagstad
Rugskellet 6
9970 Strandby
Mobil: 41902208
Officiel web-adresse: www.vendsysseltriatlon.klub-modul.dk
Officiel e-mail adresse: vendsysseltriatlon@gmail.com

PRISER
Priserne er ikke tillagt moms, da vi er en forening.
Der tilbydes ikke refundering af penge for dine køb
Via dit login, kan du til enhver tid se dine køb.

BETALING
Sker via kreditkort på klubmodul

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding til klubben.

PERSONOPLYSNINGER
Når brugeren klikker rundt på hjemmesiden, indsamles statistiske data. Disse data er helt anonyme, hvilket betyder, at de ikke indeholder oplysninger, der kan identificere brugeren, selv om denne måtte være logget ind. Følsomme data, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer"). De servere, der opbevarer data om vores brugere, er placeret sikkert bag en firewall. Oplysninger opbevares ikke krypteret på serveren. De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed.
Som registreret bruger hos VENDSYSSEL TRIATLON har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven
Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med kunden. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder. Brugernavn og adgangskode.

BILLEDER
Klubben kan tage billeder ved klubbens arrangementer, som kan blive offentliggjort på hjemmesiden. Hvis man ikke ønsker billeder af profilindehaver offentliggjort, skal man i sin profil på klubmodul vælge dette og informere Kasseren.

NYHEDSBREVE
Nyhedsbreve m.m. slået op på Facebook eller sendes via e-mail til den e-mailadresse, medlemmet har oplyst.

ÆNDRING AF PRISER OG HANDELSBETINGELSER
De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår i Klubmodul.