Hej!
Tak for jeres gode samarbejde. Vi har i den forbindelse lidt nyheder til jer, som vi håber, at I vil dele med jeres medlemmer.
Vi har i Perform Sport Aalborg åbnet vores helt egen fysioterapi-klinik (Perform FysioLab), hvor vi tilbyder følgende ydelser:
- Fysioterapi (behandling, genoptræning og generel vejledning ift. skader og træning)
- Bikefitting og cykeltilpasning af cykler (landevej, mtb og triathlon)
- Fysioterapeutisk løbestilsanalyse

Hvis man er medlem af sygeforsikring Danmark eller har privat sundhedsforsikring, kan der opnås tilskud til fysioterapi-behandling.
Hvis I ønsker en særlig rabataftale på ovenstående ydelser, er vi altid åbne overfor at tage en snak om dette.
MEN! Vi vil dog gerne give jer 20% rabat resten af 2020 på følgende ydelser i Perform FysioLab:
- Alm. cykeltilpasning (normalpris: 850,-)
- Fysioterapeutisk bikefit (normalpris: 2.000,-)
- Fysioterapeutisk løbestilsanalyse (normalpris: 400,-)

Vi vil sætte stor pris på, at jeres medlemmer får kendskab til Perform FysioLab og vi håber meget at se jer i klinikken :-)
Mvh.
Anne Svendsen