På generalforsamlingen blev det konstateret, at der er et behov for udvikle en metode, så nye medlemmer nemt kan finde frem til dem de ligger på samme niveau med i de forskellige discipliner. Dette vil forhåbentligt medføre at nye medlemmer nemmer kan indsluses i træningsfællesskabet.

Derfor er der nu oprettet tre forskellige niveauer i Svømning, Open Water, Cykling og Løb, i form af hold. Det er så ideen at man melder sig ind på det hold i hver disciplin, som passer én bedst. Når det er gjort kan alle andre se, hvor man ligger og man kan se alle andres niveau.

Dette gør det muligt for alle, men specielt nye medlemmer, nemt at kontakte andre i klubben, som nogenlunde er på sammen niveau.

Alt dette er en forsøgsordning og vil tages op til revision, hvis det ikke anvendes eller er anvendeligt. Som sagt er det ment, som en hjælp til nye medlemmer. Men det kræver at gamle medlemmer gør en lille indsats.

Jeg håber I vil være med til at prøve dette nye tiltag. Holdene er selvfølgelig ganske gratis.

Alle hold vil hvert år til maj blive opløst og nye tilmelding er muligt. Hvis der imod forventning skulle ske fejl eller opstå spørgsmål, så kontakt undertegnet.

Mvh. Kasserer M. Olsen