Hej Vendsyssel Triatlon Klub

Sæson 2020/2021

Når klubberne skal i gang med sæsonstart i Frederikshavn Svømmehal gælder nedenstående restriktioner og retningslinjer.

Retningslinjer

1: På klubaftener tirsdage og torsdage efter kl 16:00 er det eksklusivt klubberne som anvender anlægget. Der vil ikke, som tidligere, være adgang for offentlige gæster, ej heller til motionsrum eller wellnessrum.
Klubberne har, som tidligere, adgang til de reserverede bassiner men kan ikke anvende motionsrum, wellnessrum eller morskabsbassin uden forudgående aftale med Halinspektør John Philipsen.

2: Det er fortsat svømmehallens personale som sørger for bassinvagter og tilser at de sikkerhedsmæssige procedurer overholdes.

3: Det er klubbernes ansvar at sørge for at retningslinjer og anvisninger for brug af anlægget overholdes. Det være sig maksimalt personantal i omklædningsrummene og bassinerne etc. Svømmehallens personale vil lejlighedsvist kontrollerer at retningslinjerne overholdelse og vil i modsat fald påtale dette overfor
den pågældende klub. Såfremt problemet gentager sig vil klubbens træningstid blive inddraget indtil der er fundet en løsning.

4 : Det er ikke muligt at anvende svømmehallens garderobeskabe grundet restriktioner omkring nøgleudlevering og desinficering af skabe og nøgler imellem hver gæst.
Vi opfordrer i stedet medlemmerne til at tage tøj og ejendele med ind i svømmehallen i tasker etc. Alternativt at ligge det på bænkene i omklædningsrummene.

5: Det er ligeledes klubbernes eget ansvar at sørge for den Corona relaterede rengøring i omklædningen i forhold til egne medlemmer men også i forhold til øvrige klubber. Svømmehallen stiller rengøringsmidler og udstyr til rådighed og vejleder ligeledes i brugen af dette i opstartsfasen.

6: Den enkelte klub skal stille med en klubansvarlig kontaktperson hver gang svømmehallen benyttes. Denne person har ansvaret for at kontakte svømmehallens personale og tilkendegive sin ankomst hvorefter de reserverede basintider kan benyttes. Dette af hensyn til såvel sikkerhed som samarbejdet klubber
og svømmehal imellem.

7: Det er vigtigt at tiderne overholdes og især vigtigt at bassinerne forlades senest kl 20:45 på klubaftener.

Grundet restriktioner i henhold til COVID-19, gøres I opmærksom på, at ovenstående retningslinjer kan ændres.
Dette vil selvfølgelig blive meldt ud.

Det er foreningernes egen opgave at sørge for, at aktiviteterne lever op til gældende retningslinjer samt de retningslinjer der eventuelt må være iht. foreningernes hoved-og specialforbund.